Artikkelihaku: Asiakastarve

Leviääkö Lean käsiin?

. On sekoitettu asiakastarve miten asiakastarve selvitetään ja mitä sillä tarkoitetaan
Lean on hyvä, Lean on huono? Vastaus riippuu siitä, keneltä kysyy. Olen pyrkinyt tarkastelemaan Leania mahdollisimman objektiivisesti yli viisitoista vuotta. Lean -konseptin ongelma on yhtenäisen selittävän teorian puute. http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/leviaako-lean-kasiin/

Asiakastarpeesta tuotteeksi integroidulla T&K -prosessilla

prosessin rikastaen asiakastarvetta. Näin syntyy tekninen ymmärrys tuotteen j
Luodakseen kestävää menestystä yritysten on päästävä tuotekehityksessä eroon epävarmasta tuoteideoinnista ja ideoiden karsinnasta. Onnistuneelle tuotekehitykselle on A ja O tunnistaa asiakkaiden tarpeet ja priorisoida ne. http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/asiakastarpeesta-tuotteeksi/

Palvelun ja tuotteiden laatu ja Lean Six Sigma

asiakastarve. 1980
Erinomainen laatu palveluissa ja tuotteissa takaa kestävät taloudelliset tulokset, koska palvelut ja tuotteet, jotka ovat erinomaisia kilpailijoihin nähden myyvät enemmän ja niiden tuottaminen on halvempaa ja nopeampaa. http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/palvelun-ja-tuotteiden-laatu-ja-lean-six-sigma/

Asiakaslähtöinen tuotekehitys (QFD)

ja tämän jälkeen asiakastarve informaatio käännetty varsinaiseksi läpimurr
Asiakaslähtöisen tuotekehityksen keskeisenä työkaluna on QFD-matriisi, jolla asiakkaan tarve selvitetään ja priorisoidaan ja käännetään operatiivisiksi ohjeiksi ja spekseiksi. http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/qfd/

Kuinka parannat laatua ja tuottavuutta

kohti asiakastarvetta. Kuvassa Demingin kuva organisaatiosta…leisesti ymmärretystä laadun käsitteestä. Asiakastarve
Keskustelu tuottavuudesta ja yksikkötyökustannuksista käy kiivaana. Pitäisikö lisätä työn tuloksia parantamalla tuottavuutta vai pienentää työn yksikkökustannusta. http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/kuinka-parannat-laatua-ja-tuottavuutta/

Tuottavuuden parantaminen - onko sama mitä aikaa lyhennät? EI

rvitaan kolminkertaiset resurssit tuottamaan asiakastarve. Äärimmäisen harvoin
Tuottavuuden parantaminen on kaikkien huulilla, etenkin näin alhaisen ja laskevan kysynnän aikana. Lääkkeeksi tarjotaan leikkauksia, säästöjä. Toinen suunta ja samalla mielenkiintoinen eli tuotoksen kasvattaminen jää vähemmälle huomiolle. Tuottavuudesta o… http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/tuottavuuden-parantaminen/

Laatu puhuttaa Suomessa

kuinka hyvin suunniteltu asiakastarve voidaan täyttää. Laadusta on tämän jälkeen h
Kauppalehti aloitti Laatu Ratkaisee sarjan Kauppalehdessä 8.11.2013. Tämä sarja ja muut kirjoitukset Kauppalehdessä (13.8.2013) ja Kalevan pääkirjoitus (1.9.2013) nostavat esiin Suomalaista laatutasoa. Kirjoitukset pohjautuvat Amerikan laatuyhdistyksen (A… http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/laatu-puhuttaa-suomessa/

Kolmannen generaation Six Sigma 3.0

akkaan tarpeen tunnistamista ja ylittämistä. Asiakastarve oli uutta 1980… poikkeamat ja alentamaan laatukustannuksia. Asiakastarve unohtui ja korvautui spesifikaatioilla. Kuka
Six Sigma menetelmä kehitettiin yli 20 vuotta sitten. Virallinen syntymäpäivä oli 15.1.1987, kun Motorola rekisteröi Six Sigma nimen ja merkin. Ennen tätä menetelmää oli muotoiltu lähes 10 vuotta. http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/kolmannen-generaation-six-sigma-3-0/

Parannustarpeen tunnistaminen kahdeksan askeleen menetelmällä - Osa 1

Tavoitteenasi on kehittää tai parantaa jotain. Tehtäväsi on annettu tai käsittelet itse sitä asiaa konkrettisesti (tuttu asia), mutta abstraktisti (ei mitattavasti). Mitä tämä tarkoittaa? Käytät tuttua termiä ja tunnistat, mitä sinun tulee saada aikaan, m… http://www.qk-karjalainen.fi/fi/artikkelit/parannustarpeen-tunnistaminen-kahdeksan-askeleen-menetelmaellae-/