Avoin

Asiakastyytyväisyys - Toiminnan kulmakivi, menestyksen avaimet

Asiakastyytyväisyys - Toiminnan kulmakivi, menestyksen avaimet

 

Tule kuulemaan ja oppimaan, miten asiakas ja asiakkaan tarpeet otetaan tehokkaasti huomioon!

Sisältö

Asiakas ja asiakkaan tarpeet ovat toimintamme kulmakivi. Tyytyväiset asiakkaat käyttävät palvelujamme kerta toisensa jälkeen sekä toimivat parhaimpana markkinointikanavanamme.
Miten sitten tiedämme, mitä asiakkaamme meistä ajattelevat? Sen selvittämiseen asiakastyytyväisyyskurssi antaa työkaluja, tekniikoita sekä menestyksen avaimet. Tule hakemaan oma työkalupakkisi asiakasasioiden hallitsemiseksi ja organisaatiosi menestymiseksi.

Asiakasrajapinnan hallinta vaatii aktiivista ja ammattitaitoista otetta. Asiakkaan kuunteleminen on tärkeä taito. Liian usein asiakastyytyväisyysasioina käsitellään ainoastaan asiakkaiden tekemiä valituksia ja unohdetaan ne kullanarvoiset sivumennen lausutut sanat, jotka paljastaisivat meille asioiden todellisen tilan sekä ne toimintamme ja tuotteittemme piirteet, jotka antavat asiakkaille eniten lisäarvoa.

Tiedot

  • Kesto:
  • Ajankohta: Avoin
  • Sijainti:, Avoin
  • Hinta:
  • Kouluttaja:

Ohjelma

Päivä 1